★ nattinatt

Ligger i sängen och känner grus i ögonen. Dags att blunda de bruna och vila upp sig inför en ny dag imorgon :) imorgon hade vi planer på att åka till Nyköping och handla. Men William är sjuk så vi får se hur han mår imorgon.. .hoppas han är pigg och kry för storhandling behövs verkligen! Och så måste jag köpa ett nytt ridspö då jag tappade mitt i skogen sist. Men mår han dåligt så är det självklart att vi är hemma! Då får vi mysa till det :) Annars då? Jo micke höll på att krocka med en älg på väg till jobbet. Tur att älgen var snabbare än skodan :-P åh vad sugen jag blev på älgstek nu då.. ..oj det tillochmed kurrar i magen! Nam nam ...älg *dregel* Nej vad jag svamlar. Dags att ge sig in i drömmarnas värld! Älskar att drömma, sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: micke

Då skulle jag ha tagit älgen .. den bilen är inte snabb men bra.
Pok

2012-09-20 @ 03:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0