★ Go kväll!

image124

Detta åt jag till lunch idag. Världens fetaste taco tallrik!
Den var så god så god...Mmmmm...

image125

Å här har vi syrrans ruttna hund som alltid ska bära hem allt man köper från affären.
I detta fall blev det en påse med djur som Wille ska få av mormor i paket...

image126

Å vem är inte detta då?? Om inte min konstnär till son =)
Han och fingerfärg är en riktigt bra kombination. Å inte hamnar det bara på pappret...

Idag har jag jobbat 4 timmar. Det var najjs att jobba halvtid bara. Åkte med mamma och Linda hem, med ett stopp förbi mormor. Lilla mormor, som blir 80 år 1 Maj. =)  Undra om jag kommer bli 80?? Det återstår ju att se, men jag är rädd för att bli gammal! Ser inte fram emot det alls. Scary...

Nu sitter jag här alldeles själv, Micke jobbar och underbaringen sover. Känner mig så ensam.
Ringde å fråga om mamma  ville komma hit en stund och ta med sig Benjamin. Men hon ville inte...
Så här sitter jag. Ensammast i världen. Blä.



Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åh fy saaatan va gott med tacotallrik!! Jag vill ha!!

Stod o laga mat när du skrev på msn förrut. Sorry!

2008-04-19 @ 20:37:06
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0