★ Trött

Trött?? JAG?? Nä aldrig. Fyyyy säger jag bara. Jag är INTE bakfull utan bara så förjäkla trött pga av en viss hostbebis. Jag kom hem kl 00, fick åka med Cattis och Nicko (Spank you!!) och Wille låg då och sussade så sött. Men bara sekunder efter att vi släckt så började rena rama host cirkusen! Hostmedicinen hjälpte aldrig så vi gav honom vanlig hederlig Bisolvon och då kanske det tog en halvtimme-45 min innan han sov gott igen.
Så en sisådär 3-4 timmar har jag och Micke fått sova inatt. Det blir till att hela familjen får sova middag tillsammans idag. precis som igår =) Det är så underbart mysigt.

Det var jätte trevligt igår hos Frida! Det var massor med folk, både fulla, nyktra och mittimellan.
Jag drack mina fyra Baccardi på hela kvällen, så för min del var det lugnt men väldigt kul =)

Så vad ska man göra idag då? Åka och lämna tillbaka kakelproverna för att än en gång säga "Nää, vi är osäkra än..." Suck, de borde vara väldigt trötta på oss vid det här laget. "Här kommer dom som aldrig köper nåt, lägg ingen energi på dom!"

Mina pojkar ligger och gosar i soffan och tittar på Barnkanalen, shit va söta dom är!! Synd att vi inte  har en större soffa så jag får plats också. Nästan så jag åker och tar en på avbetalning...Men nej, ska hålla oss borta från massa avbetalningar, nu när vi inte har några är det dumt att dra på sig nya.

Jag försöker sätta in en bild på min älskade Boll men det går inte =(
Fick ett mejl av hans nya ägare samt en bild, ville sätta in bilden här men det går ju inte...

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Kul med partaj gumsan. Ska ni inte ha en sån där snygg glasskiva istället för kakel? Så kan man ju måla den i vitt på baksidan, skitläckert.

2008-04-13 @ 12:07:20
URL: http://kenzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0