★ Moj moj

Den här listan finns ju överallt så varför inte kopiera lite? Med egna svar förstås...

1. Din mobiltelefon: Samsung L760

2. Din äkta hälft: Mikael Neiberg

3. Ditt hår: Nyklippt

6. Det bästa du vet: Kärlek

7. Din dröm inatt: Att jag travade och galopperade på Maxi på grusvägarna vid stallet

8. Din dröm/ditt mål: Frisör

9. Rummet du är i: Vardagsrummet

10. Din hobby: Hästar, djur

11. Din skräck: Döden

12. Vill du vara om 6 år: 2 barns mamma

13. Var du igår kväll: Rejält trött

14. Vad du inte är: Neger

15. En sak du önskar dig: Fast jobb

16. Var du växte upp: Järna/Trosa

17. Det sista du gjorde: Gav mig själv lavemang som inte fungerade alls

18. Dina kläder: Invirad i en filt

19. Din TV: Plasma, 50"

20. Ditt husdjur: Rocky, Bea, Stöke och Löke

21. Ditt humör: Hyfsat

22. Saknar du någon: Ja

23. Din bil: Skoda Fabia Combi

24. Något du inte har på dig: Stringtrosor

25. Favoritaffär: Polarn&Pyret

26. Din sommar: Jobb, jobb, jobb

27. Älskar någon: Ja gud ja!

28. Favoritfärg: Det mesta

29. När skrattade du senast: Idag

30. När grät du senast: Oj, ingen aning

I Måndags köpte jag en Keno för 22 kr. Jag vann 310 =D


Kommentarer
Postat av: Kenzie

Haha muppo, du ska ju bara svara med ett ord ju ;-)

2008-08-28 @ 10:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0