★ Älska

Min son sov i 15 timmar inatt. Vi kom hem från dagis, william toksomna och sov i 2 timmar, kl 5 somnade han igen för att vakna kl 8 imorse. Undantag kl 21 dock då min älskade William spydde i sängen, på mattan, i hinken och badrumsgolvet. Jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är för hans skull. Varför ska så små barn bli sjuka? Det är så onödigt, det är barbariskt grymt. Jag skulle utan att tveka byta med honom. In a heartbeat!!
Men han har varit jätte duktig när han spytt, snyftat lite och verkligen tagit åt sig av berömen vi ger honom. Vi försöker verkligen göra allt för att han inte ska bli rädd och det fungerar riktigt bra tycker vi!
Han har nu ätit en rostad macka och blåbärssoppa. Innan så fick han ett rån och avslagen coca cola. Jag har på känn att han kommer spy upp det. Men det är bara att vänta och se. Flera barn har insjuknat på dagis, inklusive deras föräldrar så vi går här med våra bubblande magar och inväntar det roliga. Det jobbiga är om vi blir sjuka samtidigt, jag blir ju sänkt som död räv så vem ska ta hand om William?? Jäjä, det tar vi då, ingen idé att oroa sig nu. Men fan vad det kör i min mage alltså, blir nog toan nästa...

Idag blir en lugn dag, inget stall. Jag har ju fått ont i halsen också, småhuvudvärk som ligger och molar. Shit alltså, 1 vecka på dagis och det blir så här *skakar på huvet* detta är ju nackdelen med dagis som gör att man funderar på vad man utsatt sitt barn för?? Hann har det bättre här...

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Vi har alltid lyckats bli sjuka i omgångar, så jag hoppas att ni också blir det. Stackare, det är så jäkla jobbigt! Theo fick bara majsvälling och vätskersättning när han var sjuk, det är väldigt milt mot magen. Kram på er

2008-02-26 @ 11:47:44
URL: http://kenzies.blogg.se
Postat av: linda

Hej svejs era pruttar!!!

Jag tycker inte ni är grymma mot wille som satt han på dagis... han behöver lekkamrater å annan miljö... Men som sagt det är dagis bacillerna som är nackdelen... Själv har jag fått jordens hosta å huvudvärk jag med... Å inte går jag på dagis... aha ha.. PUSSA lill fis från mig....

2008-02-26 @ 15:34:08
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0