★ El Bibloteko

Här sitter jag, på Vagnhärads bibliotek. Känner mig som en liten nörd när jag sitter här!
William är ute och leker på dagis och idag börjar vi med att jag knallar iväg,kanske blir jag sittandes här hela dagen? Har ingen plånbok med mig, så lunch kan jag ju drömma om... Nästan så att det redan kurrar i min mage.

Igår började mitt nya liv. Det är nu jag ska ändra på mina vanor. Så, no more candy. No more småätande. Så, igår efter stallet var jag hungrig när jag kom hem, men inga mackor eller kakor. Nej för fan. Ett ägg och vatten fick det bli. Så när jag inte åt på kvällen så åt jag inte lika mycket frukost heller. Kan det ha ett samband? Åt bara halva min frukost, nackdelen är väl att jag redan börjar bli hungrig. och jag ska vara här ända till kl 14. Men det är bara att hålla humöret uppe! Visst är jag duktig?? Jag SKA gå ner alla dom  här jävla kilona som jag har gått upp. Så är det bara!! Vill inte att folk ska säga "Hej Tjockis" till mig. För det är inte jag. Och bara jag kan ju ändra på det så...Nu börjar jag =) Beröm mig gärna mellan varven ;)
Ska kontakta en dietist också tänkte jag...hehe.

Undra om jag ska porrsurfa och ge datorn en massa virus?? Så bibblan får någe att göra sen??
Nä, jag hoppar nog det ;)

Undrar hur det går för min käre lille son...Vad gör han nu? Hoppas han har roligt!! Annars kommer mamma och räddar dig älskling! Min duktiga lille dagis pojke...*älska*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0