★ Fylleslag

Men jag var nykter! Skönt så här dagen efter, när man ser hur mördad Eme är. hahaha. Hon var Rund under fötterna! Och det ända hon tjatar om nu- och har gjort i timmar nu- är godis och pizza. Det är 3 min till pizzan och 3 min+5 sekunder till godiset. Men hon pallar inte! haha, själv har man ju ingen aning om vart man ska och jag skulle inte tillbaka heller! Nu ska jag citera allt Eme hinner prata om under 30 sek:

"Skriver du om mig nu? Bloggar du om hur död jag är i soffan? Att jag ligger här och kliar mig på muttan? Fan att man ska raka sig, det kliar så jävligt!! MEN GUUD vad det snöar! Helt sjukt vad stora flingor!!
Sen kom lite snack i *censur* *censur* Faaan vilken snöstorm! Du kan ju ta datorn och sätta dig i soffan, det är ju en bärbar!" (Nähe??) hahaha.

Sen blev det tyst i 15 sekunder, då blev jag orolig och var tvungen att titta till henne.
Jaha hon satt med mobilen sen vrålar hon "jag goooooglar, goggel goggel!! Undrar om man ska klämma en kabel, nä en liten prutt"  HAHAHAHAHAHAHAHAHA Jaaaa, vad säger man, jag njuter av att vara här =)
Att kunna få ligga i soffan och bara ligga. Totalt underbart. Att lyssna på Eme och bara få skratta.

Annars så snöar det någe förjävligt här!! Och Kenzie sitter på tåget hem, hoppas det går bra för dig gumman!

Eme just nu: UNIIIBEEET; SHAAALALALALLAAA, UNIBET SHAAALALALALAAAA!!!

Saknar min familj där hemma. Min älskade son! Det är underbart att få sakna dem så mycket som jag gör. Eftersom jag är hemma jämt och går i samma gamla rutiner. Fan, Wille börjar ju på dagis snart.

Nää hörrni nu ska jag lägga mig i soffan och dega. Ojojoj va nice...

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0