★ Hmmm

Mikael har- i 3 veckor nu, tjatat om en jäkla kladdkaka dagligen! Så nu när vi fick en slant från Tradera så köpte han blockchoklad så jag kan baka. *asg*  Bakad och klar är den iaf så den står på kylning nu, det är ju riktigt geggeigt i mitten- Janet, du vet ju vilken jag menar. Yummi! Den som mamma alltid gör...
Gjorde lasagne till middag, den var väldigt uppskattad av familjen, som båda tog mera =)
För mig betyder det jätte mycket när de tar mer, då känns det som man gjort någe bra. Nåt mumsigt.

Tar lång tid för Micke att söva Wille idag, jag har hört hur han har babblat en massa där inne, nu har det varit tyst en stund så kanske han kommer ut snart...Han lär styra sina ben rakt mot kladdkakan! hihi

Har ridit idag, det var skönt att få komma ut till det kära stallet och mysa pålle. Bonny har fått en ny sadel som var UNDERBAR! Helt fantastisk! Jag är fortfarande helt salig haha =)

Ne fy fan, jag har verkligen ingenting intressant att blogga om just nu, tänkte mest tidfördriva mig en stund till Micke kommer... Men nu ser jag ju att Sjukhuset börjar snart! Har fastnat för det...haha. tönt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Haha gissa vad vi åt till middag idag? :-D

2008-02-05 @ 20:34:22
URL: http://kenzies.blogg.se
Postat av: Emelinda

Haha men gumman då, du tittar ju aaaaldrig på 3:an sa du ju :P Vad var det som hade hänt när alla blev så chockade? Alltså slutet av avsnittet vi såg? *nyfis* Puss

2008-02-05 @ 22:33:38
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0