★ Home at last

image66

Nyss hemkommen!! Det är därför jag aldrig ringde dig Carro!! Blev så sent.
Men nu är det gjort. Köket är köpt! Jag är helt slut, det är så förbannat skönt att bara få sitta här i tystnaden. Och lukta svett. Jag luktar allt annat än kvinna just nu =D Vill du ta dig en sniff??
Jag och Micke blev lite övertrötta på IKEA, speciellt när han höll på att ramla av stolen,
"Vad gör duuuuu, Micke???"
"Jag höll på att bryta stjärten!!"
Det tyckte vi va apkul så vi började tokskratta och bredde på med lite mer,
"Snart kommer ambulanspersonalen och lägger upp dig på bår skrikandes;
"COMING THRU, COMING THRU, WE GOT A BROKEN ASS!!!!"
"Då får du ligga på sned med putstjärt och en gips plugg i stjärten!"

Så skrattade vi lite till och viftade varandras svett på varrann, som två riktigt barsnligt övertrötta ungar. Fast i vårat fall- FÖRÄLDRAR. Stackars William att ha oss som föräldrar.
Vi är allt annat än normala.

Nu sover Wille, Micke också för han ska jobba natt. Så här sitter jag, funderar på om jag ska duscha och knoppa jag med eller? Finns inget att se på TV, Let´s Dance vägrar jag se, så jävla ointressant.
Kan det inte finans Big Brother eller nåt annat slöskoj att se på?? Jäjä...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åh vad blev det för kök? Har du inga bilder du kan lägga in eller om det finns att se på Ikea's hemsida? Hoppas allt är bra. Puss!!

2008-02-23 @ 11:29:31
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0