★ Jag säger upp detta!!!!!!!!

Nää. Fyy faaan. behöver jag säga något mer????

JÄVLA BLOGG HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är så otroligt trött på den här bloggen så jag avlider!!!!!!!!!!
Det går tamejfan aldrig att göra någonting!!!!!!!!
Nu när jag skriver värsta feta inlägget och fixat med bilder, nej då helt plötsligt
så är jag inte inloggad och allt försvinner??

Jävla idiot fitt blogg helvetes jävla kuk arselhål. *pekar finger som en annan treåring*
HA! Där fick du blogg jävel! *lipar*

Kommentarer
Postat av: Elin

Drygt :/

2008-02-08 @ 10:26:39
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Emelinda

Hahaha men gumman då, det brukar ligga kvar som opublicerat sen om loggar in (ibland om man har tur). Annars är ett tips att alltid kopiera allt du skrivit innan du ska publicera inlägget. Just för att det kan bli så där ibland! :P

2008-02-08 @ 10:30:50
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0