★ Tidsfördriv

Tråkigt, tråkigt, tråkigt!!!!! Det finns absolut ingenting att blogga om! Kanske ska sno en lista från Eme?

Min dag började med att jag låg mördad i sängen. jag kom inte upp, tur att man fick sovmorgon! *tack darling*
Sedan var det full rulle tills vi skickade över Storken till svärmor, Micke begav sig till jobbet medans jag drog iväg till stallet. Skuttade lite på Bonny gumman men hon var så trött idag ju! Skulle vilja testa hoppa med henne. Ska nog bygga hinder och testa lite =)  Medans jag ändå var i farten så tog jag hand om deras andra häst också, men fick ju inte borsta ryggen på honom för Frasse intog snabbt sin position =)


                                                                    


Nu jävlar hörrni, hittade jag en lista med 62 jävla frågor!! Vem fan sitter och kommer på de här??

1. Hur gammal är du om fem år?

28 år. Gammal och gaggig!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Bonny ;)  (en häst)

3. Hur lång är du?
168 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
"Guess who" Med hottien Ashton Kutcher *dregel*

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
CattDjuret

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Nej ska vi sälja henne så blir det i aug! Cassi flyttar till sthlm då :´( Och jag kommer inte orka o ha råd att ta hand om 2 hästar! Alla mina bidrag försvinner hon flyttar till hennes pappa! Men vi får se vad som händer..Vi är inte hundra på den saken! Men du kanske vill ha henne eller har någon bra idé? Tänk att man aldrig kan säga något själv!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS för jag skickar gratis! =D

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta =)

10. När såg du senast din mamma?
Kommer inte ihåg, ett par dagar innan hon åkte till Norrland.

11. Vilken ögonfärg har du?
Bruna

12. När vaknade du i dag?
Kl 6 först! Men fick sovmorgon till 8! Lyx!
13. Vilken är din favoritjulsång?
Inte någon! haha...nej.

14. Vilken är din favoritplats?

Har så många! Mysigast är när vi hela familjen sover tillsammans
15. Vilken plats föredrar du minst?
Längst ner i botten full av förnedran

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Gravid med tredje barnet, bor i en en-plans villa med mina hästar runt hörnet.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att mamma och pappa skulle skiljas. Annars spöken, för de kryllade det om hos oss på den tiden!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jaa, vad var det? Kanske åt ståupparen Björn Gustavsson. Han är ju super rolig!! Och snygg =D

19. Hur stor är din säng?
Vetifan. Dubbelsäng? =P Vi har en varsin sida som går att höja och sänka och dona...

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär Dell dator, men det ska nog bli en bärbar med mobilt bredband
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Endast iklädd mina trosor, allt annat skruvar sig runt mig och man blir svettig

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två. En ergonomisk till mig och en ergonomisk till Micke

23. Hur många landskap har du bott i?
Åhmen, hallå, orka tänka på det??

24. Vilka städer har du bott i?
Städer? Räknas byar? Järna, Trosa, Hölö, Vagnhärad

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor!!! Hatar när smulor fastnar under fötterna!
26. Är du social?
Jo men för fan! Absolut!

27. Vilken är din favoritglass?
Vanilj med cola sås är favoriten för tillfället! Det där ändras hela tiden =D

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Ojojoj, var ska jag börja???

29. Tycker du om kinamat?
Ja innan jag hamnade på sjukhus. Nu tål jag inte lukten!

30. Tycker du om kaffe?
Nej fy fan!!! Det är omänskligt äckligt.

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten. Ibland kan jag lyxa till det med juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Magen!!! Vilket va asjobbigt när man var gravid. Trodde det var frid å fröjd när William fötts. Men då hade man ju sprängfyllda pattar som gjorde svinont att ligga på istället! Knepigt det dära!

33. Kan du spela poker?
HAHAHAHAHA Nej gud nej!! Hus, kåk, stege, färg vet jag att det finns men fattar absolut nada av skiten!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja det är klart! Det är ju underbart!

35. Är du en beroendemänniska?
Jaaaaa, av blypp! Undrar ni vad blypp är?? Det är Lypsyl. På mitt språk!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej inte känner. Men vet att grannens dotter är född samma datum..

37. Vill du ha barn?
Jag har redan en son men vill ha fler!!!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Joda, engelska, har MVG faktiskt... Annars är det danska, norska och ryska på mitt egna vis *spatsiba*
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, 3 ggr faktiskt... Och akut några gånger.
 40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng! Om det inte är i medelhavet förstås. Där ser man var man sätter fötterna/simmar

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Småprylar. Men nog helst min son
42. Äger du dyrbara smycken?
Mina vigselringar

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
One Tree Hill. Kyle XY, Desperete Housewives, Outsiders, Bingolotto (jo det är kul!!)

44. Kan du rulla med tungan?
Rulla?? Kan göra den rund liksom...
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Mig själv, min humor är den bästa!

46. Sover du med gosedjur?
Men neee.
47. Vad har du för ringsignal?
Rihanna- Don´t stop the music

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej jag tror nog inte det...Mamma var nog duktig med att rensa ur

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tomteluva! *asg*

50. Flirtar du mycket?
Nej jag har blivit så tråkig!
51. Kan du byta olja på bilen?
Ska bilen ha sånt??

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej =) Är en riktig hastighetsnörd!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Ööööh. 3 sidor ur Pigge Werkelins bok hos Emelinda. Hahaha. Jag löser korsord om kvällarna jag

54. Läser du dagstidningen?
Det blir på nätet och text tv

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej orka hålla på

56. Dansar du i bilen?
Jo fan, har en strippstång!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
The Voice of hip hop and RnB

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"1000:- Månad"

59. När var du i kyrkan senast?
Minnesgudstjänst för Jonas

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Bildläraren. Gillar henne än idag!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt på tomten när man var 10 *skrattar*

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Micke, mötte mig vid tåget med blommor

Sådärdå! Då var det ifyllt. Dags för ett piller, lite korsord, något smärtstillande kanske och sedan det bästa av allt- Kill över hela kroppen av min älskling Micke. Snart firar vi 7 år =)  *längtar*

Jusstjävlar, morsan min fyller 50 år idag! GRATTIS mamma!  Alltså, jag kom ju ihåg det och har pratat med henne flera gånger men jag glömde nästan skriva det här... Hon är i Norrland nu, omringad av flera meter snö. Och här sitter jag i regnskiten. Men det finns ändå ett par positiva saker med varm "vinter":

*Billigare hus uppvärmning
*Man kan rida på paddocken
*Man fryser inte ihjäl när man kommer ut från duschen
*Wille behöver inte 18 ton kläder

Nä, dags att göra sig iordning för sängen.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0