★ God Morgon!

Morgonrundan avklarad, frukosten likså. Måste åka till stallet snart, har ju lovat Anneli att ta hand om hennes hästar idag, hade jag vetat att jag inte har råd egentligen att ens åka bil dit så hade jag ju sagt nej. Jag lover er, våran ekonomi denna månad är helt overklig!

Micke fick bra lön så vi köpte en ny barnvagn till William eftersom hans gick sönder. Han betalade in extra på en avbetalning så vi blir av med den nångång. Mamma fyller 50 och jag har köpt present till henne. Matförrådet är helt slut, finns knappt några basvaror. Så när jag fick min föräldrapenning så skulle vi åka och handla mat. Mickes pengar var slut och vi litade helt på mina. MEN, jag fick bara 2000:-!!!!!!! Så, 3 personer ska äta och leva av 2000 spänn i en hel månad och då är Wille mjölkallergiker också, hans mjölk kostar det tredubbla än en vanlig. Sen såklart  pajjar ju tvättmaskinen! Våran förra var bara 2 år och 1 månad- garantin var i 2 år!! Kan man ha mera otur?? Jag undrar vad som ska hända näst? onda ting kommer alltid i 3. Först pajjade barnvagnen. Sedan tvättmaskinen. Vi väntar på den tredje. Vad fan det nu kan va...Vågar inte ens tänka på det.

Idag är ingen bra dag. Jag är trött och har ont, uppstressad och har ekonomisk ångest upp över öronen" Varför får jag inget jobb för?? åååååå. Micke jobbar eftermiddag idag och jag är små orolig över hur jag ska klara denna dagen. Inget är bra idag!!!!

*arg*

Kommentarer
Postat av: CaKeNoRu

Jag hoppas verkligen allt ordnar upp sig! Kram på dig!

2008-01-29 @ 08:57:32
URL: http://www.cakenoru.bloggagratis.se
Postat av: Emelinda

Massa kramar till dig gumman! Känner igen mig i den ekonomiska ångesten.

2008-01-29 @ 10:34:42
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0