★ Snopen!

Satt och åt lunch i godan ro när det plötsligt ringer på mobilen. det var ingen mindre än Sara E!
Jätte kul att hon ringer! Vi ska försöka ses imorgon, hon har en valpis på 12 veckor som jag vill träffa =)
Jag vill ju så klart träffa henne också! haha

Sitter här och väntar på att Wille ska vakna... Han har sovit i 2 timmar nu, vill så gärna krypa ner till honom men jag vet att jag bara blir tröttare av det.

Fick mitt sjukintyg nu! Så nu kan jag skriva in mig på arbetsförmedlingen utan att vara rädd för att få ett jätte dumt arbete... Känns tryggt! =)

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Pip-Sara, där ser man :) Du får hälsa. Vad har hon för vovvsing då? Vad gör hon om dagarna?

2008-01-29 @ 14:07:53
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0