★ Lugnt...

En kvinna kommer in med sitt klock armband som är kladdigt, trasigt och väldigt använt.

- Jag vill ha ett nytt arband gratis för det här har gått sönder!
- Klockarmband har ingen garanti om det såklart inte är helt nytt och har gått sönder.
Utan det där ser jag som normalt slitage och jag kan inte ge dig ett nytt.
- Men gud vad dåligt!!! Du kan ju verkligen inte vara en ordinrie personal???
- Jag är ordinarie vikarie
- Ja det märks ju! Då kommer jag tillbaka när den riktiga ordinarie kommer!!
För ett nytt armband ska jag ha, vaddå normalt slitage??

Sedan fnyste hon, vände på klacken och försvann som en avlöning. Ja, vad säger man?

Sen har vi ju klassikern. Maken har hittat en klocka som han vill ha, men frugan bara propsar på andra klockor heeeeela tiden.
- Men jag vill ha den här. säger maken
- Är du säker, kom och titta på den här istället
- Men jag trivs med den här, kan vi betala nu??
- nej kom nu, du måste prova fler.

Och så fortsätter disskutionen och avslutas tyvärr alltför ofta i att frugan väljer klocka till sin make som inte vågar säga ifrån. Och han får en klocka som han inte vill ha alls.

Mesar!! Haha

kom igen nu, vem vill jobba med mig onsdag och torsdag nästa vecka??

Kommentarer
Postat av: Linda Binda

Men jag sa ju att jag kan hjälpa dig... haha...



Stoffe kan hjälpa dig på onsdag.. haha å jag halva torsdag... haha.. ne men allvarligt kan inte typ cattis eller nån då...???

2008-07-20 @ 18:49:12
Postat av: Emelinda's blogg

Va då, ska du jobba helt ensam? :S

2008-07-20 @ 20:22:10
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0