★ gäsp

Blä... Helt körda. Det är vi det...Har sprungit hela natten på toa. Haft skakningar och frossa.
Ingen spya tack och lov!!! Bara för att jag skriver det så kommer jag juu spy, det fattar ju vem som helst.

Micke har fått behålla sina 2 rostade mackor iaf, han känner sig piggare. Jag kämpar med att få behålla min päronsaft som morsan kom förbi med. Längtar verkligen tills allt går tillbaka till det normala.
När dagis smittan har försvunnit så alla kan bli lyckliga och glada. Det är ju inte bara William och vi som insjuknat. Nej nej, denna dagis smitta har härjat på avdelningen i 4-5 veckor!! Helt sjukt! Därför ska William få vara hemma tills jag och Micke är helt hundraprocentiga. Wille också för den delen eftersom han fortfarande har vatten diareér...

Men men...Micke tittar på fotboll Arsenal- Aston Villa och jag halvligger i soffan med datan i knät och bara slösurfar och spelar lite Taipei. Denna dag har vi verkligen bara legat ner...bubblar som fan i magen...snälla håll tummarna för att jag inte spyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0