★ Soffan?

Känns som om det var hundra år sen jag bloggade! Finns inget att skriva om.
Som idag tex, då har jag varit ute och lekt med William och varit på affären. Häftiga nyheter va??

                      
Lekparken utan gungor               På ICA                       Förrgår på Hulo


Grabbarna ligger och sover och jag sitter här. Funderar på att bädda ner mig i soffan och titta på nå dåligt program.

Igår var det stallet typ hela dagen, hjälpte Lotta att lasta av MÅNGA kilo hö, många balar blev det, fan va duktiga vi va! Sedan red jag och Jenny ut i solnedgången och travade runt i skogen. Så underbart!
Idag är det perfekt ridväder men jag ska vara med min familj idag, vi har inte umgåtts ordentligt sedan vi blev sjuka. Så det får bli ridning imorgon istället, och sedan i 2 veckor när Bonkans ägare drar till Thailand.

Ikväll har jag bestämt mig för att laga något riktigt jävla gott till middag!
Frågan är bara vad...Hmmm....

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åh Hulo, haha det var länge sen man var där!!

Nee fy fasen för sharonfrukt :P

2008-03-07 @ 10:27:32
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: linda

Men akta dig för grädden i maten.... å stek bara i olivolja... *flinar* Å Men in trees är visst bäst.. One tree hill suger neger pung!!!

2008-03-07 @ 12:43:02
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0