★ Glutta in...

Jag var tvungen att ta en paus, nu när William ändå sover.
När jag inte har städat här hemma så har jag varit ute hela dagen.
Annars har jag hunnit med att rensa min garderob som blev 2 st sopsäckar, tvättat 2 maskiner, 1 diskmaskin,
dammsugit, skurat, grillat korv, varit vattendam till Wille... Tog ut hans vattenbord som han fick när han fyllde 1 år, såklart så skulle han ju bada i den. Men han är ju lite för stor! När mamma inte tittar passar man på...:

image139

Vill man bada så vill man!

Annars leker man med det såhär, som man egentligen ska:

image140

Den avklippta busken bakom Wille, får gärna någon stark komma hit och rycka.
Den är omöjlig att få bort. Wille vattnade jordhögen så kanske kommer det en till??? ;)

Sen grillade vi korv han och jag.
image141

Vi har inga sittdynor jag vet. Hemskt. Råttorna i förrådet käkade upp dom!
Vid lön är det vi som bankar på Jysks portar ;)

Nu ska jag vattna blommorna inne och ute. Ska jag sova med Wille?
Jag sa att jag skulle det, att jag ska det alla 3 dagar som jag är ledig.
Men sova nu? När det är 40 grader varmt ute? Hmmm... Sola?

Fasen va smutsig jag är!! Vita kläder+leka med Wille= Katasrof =D

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hihi sötnosen :) Tänk om man bodde i Trosa så man kunde få busa med Wille när man ville :P Haha det rimma *asg*

2008-05-10 @ 16:23:04
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0