★ härligt härligt

Djurgår´n i mitt hjärta! SSK får plats också... Bra kväll! 2 härliga vinster. Tack och bock.

Härlig dag idag, varit i Trosa och promenerat, Wille fick glass och några klubbor. Han lekte av sig i Spindelparken tills han fick en gunga på läppen, då bar det hemåt. Väl hemma så cyklade han lite, till min stora förskräckelse så ser jag honom fara ner i nerförsbacken på parkeringen i full fart men han bara jublade och ville åka igen. Hjälp, jag höll på å få hjärtsnurpen ju!! Unge! Sedan fick det bli lekparken här hemma, tills han stupar ner i gruset och började blöda från munnen. Då gick vi in och gjorde middag... Sedan blev det lek på altanen tills han slänger upp sitt lilla kassaskåp i ansiktet så han fick en bula. Då blev det till att baka kakor istället! På kakmenyn stod vaniljdrömmar, vaniljhorn och klassiska negerbollar. Hrrm, förlåt, chokladbollar.

Ledig imorgon också. Skönt, men vad ska vi hitta på? Våldgästa Malin och grabbarna kanske? Kenzie? Ja, nåt kommer vi ju på =)

Idag mellan 14-18 så skulle vi fått leveransen på våra skjutdörrar till garderoben, men icke då. Kvart i 6 ringde Micke och frågade, då skulle han bli lite sen bara, 1 timme- 1,5 men klockan blir ju 22 nu och ingen har varit här. Kul. Nu jobbar ju vi kväll båda två resten av veckan så ingen finns här att ta emot dom om han kommer... Jädra Skånska Byggvaror. Man måste väl handla personligen från ett varuhus och köra hem dom för att vara säker. Lite besviken är jag. Nu har ju vi hållt oss hemma hela långa dagen...Suck suck dubbelsuck.

Nähe...jaha. Jag tackar för mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hittar gärna på något efter 14. Du kan väl höra med Malin så kan vi kanske ses allihopa? Jag hör av mig senare. Pöss!

2009-04-07 @ 08:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0