★ Ayad Al Saffar

Efter all hemsk julmusik på jobbet så har jag blivit allergisk mot allt som har med julsånger att göra. Därför är Leona Lewis min julräddning. Hennes "Run" är helt magisk. Hela hon är magisk, finns ingen bättre kvällsmusik! Nedsläckt, tända ljus, snömys ute. I like it!

Idag har jag jobbat, högste bossen kom in. Alltid någon som kommer in i julruschen för att kolla upp butiken osv, typ besiktning. Men att Han kommer, det är typ "stort" för oss anställda. Ayad Al Saffar. Snygg karl i ruskigt dyr kostym stod i butiken när jag kom in från cafeet med min Te. Hjälp var min första tanke. Inte att han är hemsk och dum, han är snuskigt snäll och trevlig- vad jag hört. Har aldrig träffat honom själv. Förrens idag, och jag måste säga att ryktena stämmer. Butiken och vi- såklart, fick bara bra betyg han var MYCKET nöjd, och att siffrorna pekar rakt upp gör honom ännu gladare. Wihoo!! Tack för besöket, och för berömmet. Det tackar vi för! Synd bara att han kommer när jag jobbar sjuk, i polotröjja och kofta, sunkig anställd...

Kenzie fyller år idag, 25 gamla år! Det hurrar vi för! Jag var där och blev gödd med jordens godaste smörgåstårta och fika. Mmmmmmmm!



Crazy baby! Hon är galen i sin gåstol, springer runt och babblar som bara den *tihi*

Jag och William är sjuka, vi hostar i kapp. Eller, jag kan väl inte säga att jag är sjuk egentligen, men jag är nog på god väg. Känner mig inte på topp och rösten skär sig i vartenda ord. Ni ska höra mig sjunga *asg*

William:

"Mamma, idag har jag och pappa köpt julklappar till dig!"
"Åh, vad roligt!"
"Ja, vi har köpt smink till dig för ditt är snart slut!"

Hahaha, jahaaaaa? det säger du älskling? Hoho han är så söt mitt lilla troll! Tokälskar han så mycket så hjärtat är på bristningsgränsen.

Igår när jag jobbade så gick brandlarmet, en anlagd brand inne på Kringlan, snutar, ambulanser, akutbilar och brandbilar överallt kändes det som. Jag blev bara irriterad, jag frös HELA dagen på jobbet, kändes som att jobba utomhus, sen tuttar nån eld på varuhuset en halvtimme innan stängning, så jag fick stå ute i en timme tills allt var klart, sen räkna kassan och skit på det så jag kom ju aldrig hem kändes det som. Var lagom ihjälfryst när jag kom hem.



Syns det att min William älskar snön ;) hihi

Min nagel slogs av på jobbet så det var bara att klippa ner allihop, känns så konstigt. Hmm...

Var är listan på det jag skulle blogga om? Skrev en prick lista för att komma ihåg vad jag skulle blogga om. Men jag glömde visst var jag la den. Så den var ju inte till så mycket hjälp *virrvarr*

Äh, jaha. Prutt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åhhh gos-Iris så söt hon är!!



Wille är ju bara för go, haha. Det där "misstaget" minns jag att jag också gjorde som liten. Berättade för pappa att han skulle få en borrmaskin i födelsedagspresent. Syskonen var inte direkt glada på mig för att jag förstört överraskningen ;)

2009-12-21 @ 21:17:09
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0