★ Alla muttors dag...

Undra hur mycket pök det försiggår i alla dess hem runt om i världen idag? Hela ordklotet gungar... Så bli inte oroliga om ni börjar må lite illa, lite sjösjuka bara...

Jobbat idag, och det var FOLK! Shit vad folk handlar alltså, ojojoj... Är fortfarande helt slut. Om jag inte får helkroppsmassage av min man idag så vet ni vilket hus som är pöklöst ikväll.

Jag vill göra nåt! Jag vill iväg på en skadad fest eller nåt...Orka sitta hemma bara? Eller? Jag har ju ioförsig inget val men ändå...

William är trött, Micke städar undan all underbar mat och jag hamnade här. Såklart. Var annars???? hohoho

Förresten så firar jag och Micke 8 år idag... Jag börjar verkligen bli gammal. Ujujuj...

Kommentarer
Postat av: Jennie

8 år är nedrans lång tid - häftigt=)



Jag vill bli full... riktigt full... konstigt att man kan känna så fast man är 24 år =)

2009-02-14 @ 19:13:08
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Shit, 8år. Jävlar i havet vad tiden går fort. Hjälp!

2009-02-15 @ 13:15:45
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0