★ Apsvett

Har inte suttit vid datorn på 7 år känns det som =P

Det gick iaf bra i Örebro, Micke och Sanne fick alla möten gjorda medans jag och Anton rensade i lägenheten. Sedan var festen i full gång och tack vare hyresvärden så blev hela lägenheten utrensad! Bara städningen kvar, men idag ringde hyresvärden till Sanne och berättade att han anlitat en städfirma och får vi inte bidrag till det så står han för det själv.
Vi har fått sån OTROLIG hjälp med allt detta så det känns overkligt!! Alla inblandade i Askersund är guld värda, det är för mig helt obegripligt att människor ställer upp så för okända människor. Eller alltså, ni förstår vad jag menar?
Ett stort TACK till alla er i Askersund som ställt upp för oss!!!! TACK!!!

Inatt sov jag hos Kenzie, jag sover som en dåre i hennes underbara soffa! Den är magnifik, undrar om hon märker ifall jag snor den lite...? Idag så har vi varit i Tälje och ätit lunch, hon fick shoppa loss på ÖB och Willys, bilen var fullproppad med välbehövligheter! Tack för en underbar dag min sköna! Wille och Micke tackar också =)

Imorgon är det partaj som vankas! Det ska bli så kuuuuuul!!!! Sofija, I will bring the bike =P Jocke har alltid önskat sig en dildocykel och vad gör man inte för sina vänner? Måste ju ställa upp liksom...

Nähe, trött som apsvett, somnade till i soffan förut och nu ska jag bädda ner mig i en snart nybäddad säng...Undrar vem som bäddar den under tiden jag gör mig iordning? Slaven, var är du??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0