★ Nämen!



Mina nya krukor som jag inköpte idag. Ser ut som en släng med könshår i. hoho.





The Kitchen tree

På Tisdag ska jag försöka ta mig upp till Ikea på någe vis, (har ingen bil) å då ska jag titta på nya köksmöbler. Jag åker inte därifrån förrens jag hittar något bra. Vi var runt idag på alla de lokala ställena men det är ju hopplöst. Att hitta något som man verkligen faller för är ju impossible. Vet inte om jag vill ha mörkbetsat liksom själva "brädan" med ljust resten? Eller är det fult? Nä jag vet inte vad jag vill ha, det vet jag bara när jag ser det. Ikeas hemsida är ju omöjlig så där har jag gett upp att titta.

Vi har haft fredagsmys med Wille, som nu sover. Vi har ätit tacos framför Tv:n och tittat på barnprogram. Sedan blev det gröna Pringles och lite smågodis. Han var så nöjd så =) Och väldigt trött *fniss*
Så nu är frågan vad man ska hitta på? Fredagkvällar och tv? Ingen bra kombination, finns bara skräp. Men måste iaf titta på Hjälp. Vet inte, Så ska det låta? Inga roliga som är med ju? äh...

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och ha tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Malin

vilka fina krukor! Ett bord med mörk skiva eller ek skiva å sen benen osv i vitt är super fint! men vet ju inte hur resten av ert kök ser ut så svårt att säga om det skulle passa in elelr ej.



kram

2009-03-14 @ 08:07:08
URL: http://mtl.bloggagratis.se
Postat av: Emelinda

Va snygg väggen blev!! :) Ekbord med ekstolar o skinnsits till kanske?



En fråga från en som planerar lååångt i förväg, blir det grilleferre hos er som vanligt till Trosa marknad i sommar igen? :P



Puss & kram

2009-03-14 @ 09:51:31
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Hahaha bra där ;) Ska bara se till att boka djurtillåten stuga också o övertala Larsa att följa med i år :P



Men sista helgen nu i mars kommer vi o våldgästar först. Tror vi bor hos syster hela helgen, men vi kan väl boka in en middag för lördagen hos er? Hjälpas åt att laga nåt smarrigt :) Kanske Kenzie & co vill/kan vara med också? Haha smider värsta planerna här :P



Puss & kram

2009-03-14 @ 12:53:35
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0