★ Spermabuss till tallinn

Vilken mes jag är... Jag har med mig datorn på bussen. Men vafan, nåt kul måste man ju göra på bussen??  Gammal som gatan är den, vet inte om den håller ända vägen fram?

Tog taxi till dagis nyss...Blev inringd till möte...Eftersom det är 18mil till dagis och vi bara har en bil så har man ibland inget val, bra att det finns taxisar...Men guuuuuud vad jag vill ha en egen liten bil. Att bo här på kullen mend dagis på andra sidan stan så blir man lätt frustrerad. Saknar min porr Forrrrrd.

Uuuh, börjar må lite illa av allt skumpande och skrivande. haha....uuuuuuuuuh. Fan va varmt det ska va överallt då, ingen AC på denna buss inte. Lasse Kongo AB.

Igår blev köksfönstrena bytta! Jippiiiii!!!!! Patrik är snabb, han vet verkligen vad han håller på med, och att han har alla verktyg underlättar ju också =) TACK PATRIK!!!! Du är världens bästa handyman. Ikväll ska han fixa alla lister som ska va till och jag längtar till att få spackla och måla, någon annan får tapetsera...Lite nya köksmöbler på det så kan det ju knappast bli bättre =D

Cattis var här igår...Och Cammen med Joline, hur mysigt som helst, även om jag kände mig väldigt osocial eftersom jag lagade mat, som Cattis sen fick färdigställa för jag hann bli arg 18 ggr.

Sugna på en fredagskryss är v i också, jag och Cattis, hann ju aldrig kolla upp det nu eftersom det blev stress och bajs,,,Men får göra det ikväll, åker med mamma hem så då kommer man hem lite tidigare =)

Jag måste köpa handcreme idag...jag får spunk. Vintern är rena döden för ett par små söta händer som mina...

vad ska jag skriva om mer då? Att mina vita byxor hann vara vita fram till parkeringen sen gick jag emot taxin oxh blev svart på hela låret. Suck suck suck.

Jag är hungrig, hann knappt äta nåt...=(

Äh, hörs sen då. Tjing.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha det där med vita byxor känner jag igen. Kommer du ihåg min svarta period på högstadiet och när jag chockerade alla med att komma till skolan i vita byxor? Jag hann ha dem i ett par timmar, sedan hade jag suttit i choklad inne på gårn -haha- Ännu en anledning till varför jag bara gick i svart :P

2009-03-04 @ 11:11:16
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hur långt har ni till dagis=)? Vaa?

2009-03-04 @ 13:06:44
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0