★ hmmm

Igår kom Cattis förbi och gödde mig. Som vanligt! Det är ett lotteri varje gång hon kommer, igår blev det chips, cola, bilar och kexchoklad! ojojoj...Jag var så mätt. Så där otroligt mätt, åt inte ens middag! haha...

William och jag fick en varsin present, han fick en barbapappa liknande figur som man kan forma lite hur som helst och jag fick en jätte fin mugg...



Såklart så var det en överraskning inuti...



Vad annars?? haha

Idag vetifasiken vad vi ska hitta på. Micke och jag är lediga och William får vara hemma med oss. Men vad ska vi göra för kul? Det är nu man ska ha massa pengar så man kan åka å shoppa. Typ Ikea...

Ringa Kenzie och Cammen ska jag göra snart...

Tråkigt väder idag, regnade massvis inatt! Men vi behöver ju regn också så det är väl bara att acceptera =)

Meeeeeh, vad ska vi gööööööra?????

Kommentarer
Postat av: Emelinda

2009-05-04 @ 16:29:19
URL: http://e
Postat av: Emelinda

Hahahaha en sån där mugg har jag också, fast utan texten utanpå! Det säger ju allt om vad våra vänner anser att vi är för typer Ida ;)

2009-05-04 @ 16:30:06
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0