★ Halsbränna!!!!!!!!!!!!!!

Idag är jag hemma från jobbet. Har FORTFARANDE HALSBRÄNNA!! GAAAAAH!!!!!
Fick sova sittandes inatt, så fort jag la mig ner så blev det mycket värre. Om man kan känna den brännande syran åka upp och ner så var det precis vad jag gjorde igår. Jesus.

Inga mer Nutrilette nu, måste vila magen. Sist jag bantade på Cambridge så pajjade magen och jag hamnade på sjukan i 4 dar. Vill inte gå igenom det igen. Inte värt att förstöra sin kropp... Jag har komponerat ihop min egna diet. Som jag vet fungerar för den har jag använt förut. Men då gäller det att hålla sig till den också!! Inte riktigt min starka sida. "Men åh, nu är jag ju smal, då kan jag äta godis!"  Sen är man tjock igen.

Jag vet inte vad jag ska göra med min halsbränna? Ska jag gå till doktorn? Emellanåt kan jag inte prata för det sticker så mycket i halsen. Det här tar verkligen av min energi.

William har börjat små hosta lite, så det är bara en tidsfråga innan han blir sjuk på "riktigt".

Jag får panik. Jag får verkligen det!!!!! AAAAAJJ!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Lilla hjärtat. Jäkla skit att det inte var några blåsor den här gången heller. Som du skriver hur svårt ska det va?! Fortsätt kämpa gumman, du vet att jag finns här alltid! Det finns ju superbra medicin mot halsbränna. Jag har ett helt förråd här hemma sen graviditeten så det är bara att du kommer hit och snor med dig. Puss!

2009-09-01 @ 09:38:44
Postat av: janna johanna

uhhh cad jobbigt=/ vad e de för diet berätta! jag känner igen de dära att man känner sig sma l så vad gör en chips påse med dipp? ångest ab dagen efter! jag hejjar på dig!

2009-09-01 @ 22:37:09
URL: http://rosenbado.blogg.se/
Postat av: sofija

Appropå ingenting, vem har gjort din banner? Jag har så jefla tråkig design, om man nu ens kan kalla det för design, på min blogg och vill att någon ska göra någon rolig åt mig. Jag kan inte ett skit om sånt;)



puss

2009-09-03 @ 21:39:35
URL: http://metrobloggen.se/sofija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0