★ wunderbar



Japp! Jag va tvungen att ta ett till nyss... Det positiva strecket kom på en gång *poff* sa det =D
Så vacker syn...



Familjen Neiberg var ute på vårpromenad, matade änderna, såg massvis med fjärilar och blommor.



Älskar er mina bästisar!!



Min son klappar mina djur på Farmville. Sen sålde han hälften, då blev jag ledsen =(



Dom bästa Djurgårdarna laddar upp inför kvällens match!!

Varit ledig idag, har myst med min sonis! Vi åkte till Cammen och fikade sen åkte vi till mormor där han fick sitt påskägg, vi åt lunch på Krilles och hade myspys.

Blev oväntat ledig på Fredag så Williams kusin Benjamin ska sova här på Torsdag natt, vi ska ha mysigt vi tre medans Micke är rutten och jobbar. Vi ska bygga en sovkojja i Willes rum har vi bestämt. Spännande =P
Ska bli roligt att få ha han här hos oss.

Jahapp, nehepp...HEJJA DJURGÅRN!!

Kommentarer
Postat av: Linda

dU ÄR KNÄPP .... Nu behöver du inte köpa ett dyrt på apoteket va?? Nu tror du väl på att du är på smällen??



Mysigt det såg ut när ni va ut å mata änderna!! Åt dom nåt då?? För när jag å pappa å kim å benis skulle mata dom i söndags... Ja då va dom så kåta så dom brydde sig inte om våra WURST BRÖD... hahaha Dom bara uppvakta varandra.. Benis träffa en and i huvvet å den verkligen inte brydde sig... Sten kåt... hahaha!!

2010-04-07 @ 21:22:49
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Cattis

Visst är det kul att ta 500 test? =D Det gjorde jag med. Så härligt när det där strecket visar sig =)

2010-04-08 @ 06:13:32
Postat av: Erika

:-D Men det är ju helt fantasktiskt = ) Ett jätte grattis till er<3 kram kram

2010-04-08 @ 08:05:18
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Fitri

Ta ett till vettja...om du ändå har lådan full ;P Skulle vara kul om den reagera lika starkt på Mickes kiss...hohoho =D Hångel...

2010-04-08 @ 15:10:37
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0