★ bläääääääää

What a day what a day. Ont, trött. Ser inget slut på det här. Jag lever på värktabletter. Men jag ska väl inte gnälla, finns dom som har det mycket värre än jag. Får finns mig i det helt enkelt.

William sitter och spelar Super Mario Bros. Så söt *fniss*
Bajsrummet, är halvspacklat nu, kommer bli så fint där inne. Skönt å slippa de skitiga äckliga blå tapeterna.
Ska ta mig i Östra Sörmlands Trä och kolla på dörrar och panel.

Jag vill klippa mig NU!!!! Bokade klipptid den 26 efter lön, men den 23 är det fest för Jocke fyller år och den 24 är det Kringlanfest. Då vill jag ju vara fin i håret =( Kan inte göra något alls med mitt sketna hår nu. Usch å blä. varför får man lön 3 dagar efter allt det roliga??

Ska jobba mycket nu igen, ska jobba 3 dagar i Skärholmen nästa vecka. Och nu på lördag. Eller ja mycket och mycket, men det blir en fullspäckad vecka. Men att köra till Skärholmen, blä vilken rysare ;) haha tar ju 18 år. Ska kolla med Nyköping också, så dom kan ringa mig när det behövs.

Jag skriver verkligen inga roliga inlägg längre...Ber om ursäkt för det. Kassera mig någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0