★ Öööööh

Får jag gifta mig med Ola?



Bara lite...?

Jag röstade massor på honom men inte vann han för det ;)

Sitter här och är så extremt uttråkad. Finns absolut ingenting att göra. Ingenting på tv:n...Micke åkte tidigt för att spela fotboll, sen efter det åker han direkt till jobbet och kommer inte hem förrens imorgon bitti.

Väntar mest på att klockan ska bli 23:00 då alla spökprogram börjar.

Men seriöst.... Booooooooring.

Vi har köpt en tapet till toan som vi ska ha bakom på ena väggen...och så har Micke och William målat resterande väggar.
Vill att golvläggaren ska komma nuuuuuuu....Hundra år kvar ju! Är kissnödig nu men så jobbigt att gå upp varenda gång man ska fjöla så man väntar ju in i det sista!

Men ah...näää...guuuud vad spännande liv jag har. Jippi.







Kommentarer
Postat av: cammen

men usch, Ida!! han är ju asful o värsta tönten! bara dialekten gör ju att man blir äcklad.....! FY!

2010-03-17 @ 18:58:14
Postat av: Ida

Bara dialekten gör ju att man blir TÄND!!

2010-03-17 @ 19:14:13
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Linda

Fyndade faktiskt på Blocket.. Jag pruta lite.. hehe.. Och så har Tradera oxå.. nu ligger det ute massor av jackor i Willes strl.. Sök bara på Nanook.. Bästa kläderna.. Polarn å pyret kan slänga sig i väggen.. Man kan till o med ha jackan på vintern om barnen är aktiva å man har varmt under bara.. Galet bra kläder.. :)

2010-03-19 @ 08:13:24
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0