★ Underbar helg

Inatt har jag och Micke sovit på Quality Hotel i Linköping. En jätte mysig stad som jag aldrig varit i förut =) Mycket affärer men vi hann bara gå in i typ 2 st och det var när vi köpte en tröjja på Polarn till William samt ett Lego Star Wars spel till Ps3:an innan han ringde och saknade oss. Så då begav vi oss hemmåt! Klart han ska få paket när mamma och pappa varit borta och haft lyx på hotell =)



Micke myser med lite gottis



Badrummet där jag tog världens längsta och varmaste dusch! Jag var helt illröd när jag var klar och låg näck och eftersvettades med vidöppet fönster i en timme efteråt =)



Min hockey vy från sängen- helt perfekt! Platt tv med alla canal+. Vem behöver bio då??



Min champaigne- Trocadero! mmmmmmmm

Vi anlände till Linköping efter en bilresa med konstant sol i ögonen. När vi kom fram så gick solen ner! Såklart! haha
När det började kurra i våra ruttna magar så begav vi oss till Stora Torget som det så fint hette. Vi gick till bion för att se om någon bra film visades men icke =( Så vi gick till världens mysigaste minsta restaurang. Åt jordens godaste och fetaste oxfilé med rosmarin potatis och diverse grillade grönsaker. Det var så gott så vi satt och stönade! haha...Lord... Jag dreglar bara jag tänker på den...ååååå mums! Ge mig. Är säker på att Lars Ohly satt där och åt men Micke bara skrattade ur sig ett nej. Jag ville ta ett kort på honom och sa till Micke att personalen kanske kunde göra det. Men då började jag asgarva och sa "Nej då pekar dom bara på skylten- Tyvärr, vi tar ej kort!" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 

Väl tillbaka på rummet så tog jag -som sagt- en lååång dusch och sedan vankades det hockey och godis i sängläge! Vid detta tillfälle när jag låg där så var jag så otroligt nöjd!! Du vet, när man är så där äckligt nöjd att man bara ligger och ler =)

Och ruttna som vi är så sov vi vid 21:30 =P hahaha. Vi behövde vilan kan man säga!
Micke väckte mig mitt i natten och frågade vad jag skrattade åt. Va?? Medans jag lyssnade på honom så hörde jag hur jag låg och skrattade! Jag skrattade i min dröm- och i verkligheten då tydligen =P haha
Drömde kort sagt att jag vägde mina tuttar framför Jerry Gustavsson och jämförde dom med 2 vridkranar, han bara skakade på huvudet och gick därifrån. Då kom Sophie Fristedt och visade en sjunkande båt- "Så synd att den sjönk, jag som har 2 porrbiljetter till den!" Då berättade hon också att hennes mamma- Christa, hade nakenbilder på Sara Hull i en PET flaska och då var Sara där helt plötsligt och sa "Åh, dom bilderna har jag nästan glömt, dom vågar jag inte se på!"
Sen drömde jag att jag var på Ullared och gudarna vet vad mer jag drömde. Ojojoj... =D

Imorse vankades det hotellfrukost! Men hjälp vad folk det var! Och de hostade åt höger och vänster och jag blev äcklad ett tag. Euuuw. Man nästan såg hur bacillerna la sig på maten som en täcke... Och det var en snubbe där som var jätte lik polisen i Dum&Dummare, han som dricker piss. "Pull over!!!" "WHAT??" "PULL OVER!!" "No, it´s a cardigan, thanks for noticed!!"  HAHAHAHAHAHA Jag kunde inte sluta titta på honom och fnissa.

På vägen hem stannade vi på Donken då det kurrade nåt förjävligt i min mage! Det var mumsigt som vanligt =D

Tack Linda och El Stoffo för en underbar gåva! Min syster och hennes man betalade våran hotellvistelse+ maten på donken som vi fick i presentkort på 1000:- av dem från presentkorttorget.se. TACK! Ni anar inte hur underbart vi har haft det! Ljuvligt <3 <3 <3 =)

Nu sitter jag här och gäspar medans Bebis röjjer galet i min mage. William sover i min säng inatt som alltid på söndagar så jag ska snart krypa ner intill honom och mysa ihjäl mig. Vad vore livet utan sitt/sina barn? Vi pratade konstant om William under tiden vi var ifrån honom och vi saknade honom så mycket!!! Våran lilla Bengt Adolf Olof.

Nähepp, puss på er kära vänner... Jo förresten, var det någon som kom på svaret på mitt hemsnickrade skämt?

Vad kallar man pappas kläder för?

Kommentarer
Postat av: camilla

gud vad härligt Ni verkar ha haft det....=), som sagt..., det är Ni verkligen värda efter allt slit med renovering & dumma gravidkomplikationer......



Jag slår vad om att drömmen berodde lite på nyårsfilmen.......det var ju samma personer, förutom Jerry förstås......& all porr i din dröm lär ju också komma från filmen....hehe

2010-11-08 @ 08:00:04
Postat av: Micke

Det var en sjukt jobbig sol i ögonen. Man blev trött av att bara små kisa lite hela tiden.

Det var en sjukt skön helg. Det roligaste var att vi gick genom halva stan för att leta efter en resturangt. Så låg den bästa bara ett sten kast från hotellet.

Den bästa var att det bästa gick på tv och inte på bio. Det finns bara en film jag vill se det är Resident evel.



Tack min underbaring till fru för en underbar helg.



Tack



älskar dig

2010-11-08 @ 17:20:40
Postat av: Emelinda

Åh låter som ni haft en alldeles underbar helg!



Satan i gatan vilka sjuka drömmar du har, jag tror jag kissar på mig av skratt!!

2010-11-17 @ 16:38:20
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0