★ Tårar

Ett  ljus är tänt för Isa-Lee och hennes underbara föräldrar. Det ofattbara har hänt och jag vill bara spola tillbaka tiden 2 veckor så hon skulle fått en chans att överleva. Jag tänker på er konstant och tårarna rinner... Jag känner mig skyldig...

Vill inte skriva för mycket utan ett godkännande så lämnar det så här så länge. Känns konstigt att bara hoppa till nästa ämne här i bloggen som om inget har hänt... Men jag gör ett försök med min Vän ständigt i tankarna.



Trappen är slipad och en ställning är byggd för att kunna tapetsera i trapphuset.



Man får försöka vara smidig när man ska gå i trappen





Köpte vinterkläderna till William igår. Ville passa på innan rabattchecken gick ut sista september.



Ville få med den snygga färgen, men jag vet inte, bilderna gör inte färgen rättvis.



Går ju lätt att ta kort när man har en super-duper-ultra gosig katt som kurrar hål i örat på en.



Med katten på axeln lyckades jag ta kortet på dessa underbaaaara Barbapappa kläderna till Bebis.
Jag ÄLSKAR Barbapappa, till Wille fanns aldrig nåt med Barbapappa, jag letade och letade!!
Till Bebis ska jag köpa massvis. Ett spjälskydd med barbafamiljen vore toppen!



Hej jag heter Rulle.



Världens snyggaste Casper kom på besök, Tant Ida är så himla stolt!! *Gullegos*

Det känns som att jag skrattar Dig rakt upp i ansiktet när jag sätter in bilder på bebiskläder och bebisar.
Jag vill bara spänna in magen när vi ses. Men jag kan ju inte leva så... Hennes liv står på paus medans mitt fortsätter som vanligt- Varför ska man alltid känna sig skyldig för det? Jag vill bara gömma undan allt så du slipper lida, men det går ju inte. Min lycka för mitt barn kan inte tas bort, och inga saker heller. Definitivt inte att gömma magen heller. Ändå vill jag inget hellre... Slippa påminna henne.

Älskade älskade Vän, tankarna är konstant hos er, men imorgon är dagen. Och då ska jag skicka så mycket positiva tankar jag bara kan till er!! Ljuset står ständigt tänt...Fan att det skulle behöva bli såhär. Om jag mår dåligt över det, hur jäkla vidrigt dåligt mår inte du då? 

Åååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 





Kommentarer
Postat av: Sofija

Hjärtat, du ska inte känna dig som eller som om du skrattar henen i ansiktet. Hon vet att du inte gör det!

Du är så go som är så omtänksam men försök att inte tänka så.

O ja, det är fruktsevärt och så jävulskt sorgligt det som har hänt:(

2010-09-09 @ 10:36:08
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Fitri

Jaa du gumman.. Livet är bra orättvist!! Vi alla är hemskt illa berörda när det gäller S. Ingen ska någonsin behöva berövas på det sättet när man är så långt gånngen. Fyfan..

Precis som du skriver ang att känna skuld, för att ens lycka fortf består o hennes har slitits bort från'na. Jag känner precis detsamma =( Om det ändå fanns ngt man kunde göra??



PS. Bebiskläderna med Barbapappa - var supersöta!! ;)

2010-09-09 @ 10:40:50
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0