★ Jimmie, spyor och drömmar



Iskall cola med is och citron= jum jum!!!


Vi får se hur julafton blir. Tanken var ju att vi ska vara hos svärföräldrarna, dom var här en timme igår men farfarn mådde inge vidare, när de kom hem så spydde han. Han ligger och är magsjuk! Kanske farmorn åker på det också? Julafton är på lördag, vågar vi fira jul där?? Om vi inte blev smittade igår iof. Risken för det är ju tyvärr väldigt stor. Dags att köpa hem cola och blåbärssoppa. När någon runt mig är magsjuk och som jag träffat så lever jag på blåbärssoppa i 3-4 dagar. Blir till att göra det fram till julafton. Snälla änglar- strö lite friskhetsglitter över oss så att vi får fira den efterlängtade julen <3




1 låda av många. Ni ska se hur det ser ut här hemma emellanåt. LINDA! Det är ditt fel, hon har ärvt ditt roteri. =D



Dom är sötast när dom sover... Så är det ju bara! Lugna och oskyldiga.

Varje dag i 4 dagar så har ett skumt nummer ringt till Micke när han sovit (jobbar natt)
Igår ringde han upp numret och då var det en telefonsvarare:

"Hej detta är Djurgårdens Hockey. Jimmie Ölvestad har ringt dig och han ringer tillbaka snart igen"

                                                         

Ja men ni ser ju!! Det är ju så man blir alldeles till sig i trosan! Nam nam naaaaam!!!

Jag går här och vankar av å an, väntar på att Mickes telefon ska ringa. JAG ska svara, dregla. Fråga om jag får vara med i deras omklädningsrum??

I förrgår drömde jag att Micke var APFULL och spydde ner hela hallen, han fick åka ambulans till sjukhuset. Pappa var och hälsade på honom, för han skulle ändå tanka bilen på Sillekrog. Micke fick permission men han var fortfarande apfull så jag fick ringa ambulansen igen. De förstod att det skulle bli så men ville ändå försöka.

Inatt drömde jag att han könsopererat sig! Han hade fått en jätte fin mutta, men klittan var fortfarande som en snopp så den fick man runka av om han skulle få maximal njutning. Han var så nöjd och fulländad med sin kussemurra.

Var får jag allt ifrån??

Jimmie- ring nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofija

Hahah Ida, jag döör! Du är så sjuk:) Världens bästa och mest sjuka Ida <3

2011-12-21 @ 14:33:00
Postat av: Anonym

Hahs'! Bra Linnea bra! Rota på ! Den som söker den finner :-)

2011-12-21 @ 20:44:13
Postat av: Emelinda

HAHAHAHA du o dina sjuka drömmar!!

Men hallå, nu blir jag nyfiken, vad vill den där Jimmie?? :D

2011-12-22 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0