★ William den Store

Tack William för att du är du. En bättre bror kan man inte önska sig. Idag har jag så mycket att göra! Medans jag springer runt som ett jehu för att få ihop allt så tar du hand om Linnéa, du leker med henne så fint, lär henne saker. Utan dig skulle min värld sluta snurra. Som jag brukar säga- det var nog meningen att det skulle ta 3 år för mig att bli gravid med Linnéa. För att ha en snart 6 åring till bror är som en barnvakt. TACK William för att du finns. Älskar dig MASSOR!!! Nu ska jag garnera tårtor medans du kittlar Linnéa så hon kiknar av skratt. Hahahaha åååååå ni är för härliga <3 <3 <3




Liiiite långhårig, men nu är du nyklippt iaf <3



Bästa bästa bästaaaa <3 <3 <3



<3

Om en timme vaknar Micke, då blir det fullerullerulllll! Kl 13 kommer släkten hit för kalas.

Dags att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0