★ Williams dag



William i biosalongen. Rekommenderar Nyköpings nybyggda biograf.

Idag har vi haft en William dag! Vi har gått på bio- Alvin och gänget 3 sen har han sprungit loss på Busiz.
2 timmar konstant lekande, han var svettig och glad =) Åt en köttbulle och en potatisbit- "Jag är mätt nu" sen försvann han som en avlöning! Somnade i bilen hem sen efter att vi storhandlat. Hihi. Han vaknade inte ens när vi hämtade upp Linnéa på vägen. Linnéa blev sjuk under tiden vi var borta =( Hög feber och hosta, snoret rinner. Våran lilla skrutta <3




William bygger ihop en legobil helt själv efter pengar han fått av tandfen. Ännu en tand hänger på ena hörnet och jag är tveksam om den sitter kvar efter frukosten imorgon. Ytterligare en är lös. Herregud, vad ska han tugga med???



Vi spelar ett ordspel som William fick av tomten i julklapp. Jätte skoj!



Nu precis har vi spelat Bajspelet, även det fick han av tomten. Man är små bajskorvar som man spelar med tärning, först till Toaletten vinner! På vägen finns gula och bruna rutor, på de gula ska man göra kissljud och på de bruna ska man göra pruttljud. Succé spel med andra ord! hahaha

Kl är 21 redan, William ska nattas nu... Blev lite sent eftersom han somnade i bilen.

Han hälsar god natt till er alla och säger att han haft en underbar dag!

Mamma, lova mig att du inte blir psykotisk?? Du var helt galen i min dröm och skulle mörda mig, pappa och Benjamin. Jag var tvungen att rädda dom och medans dom skulle  fly så skulle jag försöka stoppa dig så jag slängde nystekt köttfärs på dig i hallen. Jag skrek åt Benjamin att ta på sig stövlarna sen sprang dom ut. När jag också skulle fly så hann du ifatt mig och klippte mig i syggen med en sax =O I högra "hörnet" av ryggen, på filén typ. RAPP! så klippte du mig.

Varför?? =( =( =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju knasig, hahahahahahahah

2011-12-29 @ 21:18:23
Postat av: tarja malmström

Du är ju knasig, hahahahahahahah

2011-12-29 @ 21:19:05
Postat av: micke

W var ju på helspänn.

Innan filmen . Dvs han tyckte att reklamen var bra.

Vad var det han sa ... jo nu fick jag inte säga att jag var 7 år.

I slutet av filmen kunde ingen av oss sitta still våra små blåsor

Var tvungna att tömmas.

Det var inge tvekan om att han hade roligt .

Helt svettig sak kom tillbacks flera gånger och ville ha vätska.



Linne'a sa ju mamma första gången när hon inte var ledsen/sur .

Det måste vi fira med mycket mys och god mat när det nya året ringer in. Puss tanten min

2011-12-29 @ 23:54:09
Postat av: micke

W var ju på helspänn.

Innan filmen . Dvs han tyckte att reklamen var bra.

Vad var det han sa ... jo nu fick jag inte säga att jag var 7 år.

I slutet av filmen kunde ingen av oss sitta still våra små blåsor

Var tvungna att tömmas.

Det var inge tvekan om att han hade roligt .

Helt svettig sak kom tillbacks flera gånger och ville ha vätska.



Linne'a sa ju mamma första gången när hon inte var ledsen/sur .

Det måste vi fira med mycket mys och god mat när det nya året ringer in. Puss tanten min

2011-12-29 @ 23:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0