★ Skit Rune



Mina 2 älsklingar ligger och myser hemma hos Camilla.

Idag åkte vi hem till Camilla redan på morgonkvisten. Hon bjöd på underbar gryta! Mumsfillismask!
Sophia med sin Lukas kom också samt Matilda med sin Elliot. Alla hade vi supermys med våra decemberbebisar! Förslossningsnack och bajs snack och amning och allt vad vi nu pratade om =P
Vi hade så himla trevligt och vi babblade på så jag missade helt att ta kort!

Idag fyller mamma år så vi har varit där och fått middag samt fika! Mamma hade bakat så otroligt mycket, det var krämkaka, morotskaka, nötkaka, gaffelkaka och en nötpaj... Massa god läsk. Det såg otroligt gott ut! Ja herregud, bara jag tänker på det så halvdör jag! MEN, jag åt inte en smula. Är otroligt stolt över mig själv!

Promenaden uteblev dock pga av snöstormen och simningen hann jag inte med idag... Imorgon lär man väl inte kunna dra barnvagnen nånstanns och jag har lovat att ta med William till badhuset så någon simning blir det nog inte heller =( Om inte Micke kanske kan komma och hämta Wille så stannar jag kvar på badhuset? Det tål att tänkas på!

Dag 17:

Mitt bästa minne:

Jag har många underbara minnen.

När jag blev gravid med William och när han kom
När jag blev gravid med Linnéa och när hon kom
När vi fick igenom lånet och köpte vårat radhus
När jag och Mikael gifte oss
När Mikael köpte en häst till mig

Jag skulle kunna hålla på i evigheter... Har så mycket fina minnen och att välja ut "ett bästa" går bara inte...
2 bästa isåfall och det är ju självklart när mina 2 fina barn kom till världen =)

Kommentarer
Postat av: Sofija

När Linnéa föddes är också ett av mina finaste minnen. Den dagen kommer jag att bära med mig för alltid:)

Fina lilla unge, jag måste få gosa med henne snart!

2011-02-10 @ 20:54:30
Postat av: micke

Det är klart att jag kan hämta william i morgon så du kan simma det är inga problem. Jag tog 2 stycken krämkaka den var sjukt god. Jag tog inget annat. Men det var sjukt jävla got. Du är min ängel

2011-02-10 @ 21:26:34
Postat av: Emelinda

Jisses vad duktig du är gumman, jag skulle moffat i massor :P

2011-02-11 @ 11:48:39
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0