★ Dopkorten!!

Vi åkte hela familjen till badhuset idag. Känns som jag inte gör någe annat än å simmar så jag lurade med mig familjen =P
Medans jag simmade så lekte William i barnbassängen medans Micke tog hand om Linnéa "på land"
Tack och lov för armpuffar =) Wille pille hade sååå väldans roligt och den där lilla röda rutschkanan fick bekänna färg...

                             

Nu åker jag!                 TJOHOOO!                Upp igen!                                   Jag är söt


Linnéa låg och spejjade en stund men sen blev det för tråkigt så det var bäst att buppa lite...

                                                                       

Det var roligare att simma när en liten kille gav mig slängkyssar från barnpoolen. 50 minuters simning blev det idag, tog ut simtagen ordentligt...

William blev lite trött av all lek...

                                                      


Dopkorten kom idag så nu är dom ivägskickade! Hoppas att så många som möjligt kan komma och fira den underbara dagen tillsammans med oss =) Äta lite smörgåstårta och annat smarr =)

Jag längtar nåt så enormt till dopet... Har precis pysslat med sångtexterna. Eftersom vi ska ha en sångerska på dopet så har jag nu fixat med att skriva ut låttexterna så ni kan läsa med när hon sjunger, inte alltid man hör i kyrkan vad som sjungs. Tycker jag iaf... Så då kan man läsa med om man vill... =) MEN, hoppas att det blir bra när man skriver ut dom eftersom jag har gjort en liten speciell grej med dom, vad får ni se i kyrkan ;)
Men vi gör så gott vi kan... wiiiiiie!!

Imorgon kommer bästa svägerskan med pojkvän hit och umgås, vi har inte träffat dom sedan i Oktober eftersom dom varit ute och rest. Så dom har inte träffat Linnéa än, ska bli så underbart att få visa upp våran skatt <3
Vi ska bjuda på middag och ha mys! William LÄNGTAR för han älskar ju Anton... Gud vad kul det ska bli att äntligen få träffas igen!!

På onsdag blir det att glida ner till familjen Findones för jag ska gosa beeeeeeebis!!! Åh vad myspys <3
Så fort Micke vaknar så kommer jag dra han i armarna. Orka vänta liksom?? Har väntat tillräckligt länge redan som det är *otålig*

Nu vankas det te och skorpor, innan donnan somnar för natten.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: janet

Duktig du är som motionerar!! :D :D As snygga gympa skor har du fått också! har ett par "Löpar byxor" hemma om du vill ha! Rönisch märket! As skönt sen på sommarn eller våren! Pussa Linnea och Wille från mig!



KRAM KRAM! Du e bäst! ;P

2011-03-01 @ 06:51:10
Postat av: Caroline

Hejja hejja! Duktig du är som tar dej iväg! Och härligt att ha hela familjen med sig!! :)



Kram kram

2011-03-01 @ 19:28:28
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Dopkortet var sååå fint!! :D

2011-03-01 @ 19:35:58
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Fitri

Jag håller med Emelinda!! Så jäkla go'bit hon är din tjeja =) Nu är'e inte långt kvar tills vi får hångla loss =P



Pöss

2011-03-01 @ 21:50:02
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sofija

Tack för det fin fina inbjudningskortet! Jag ska bara kolla så att inte Jocke jobbar, men jag tror absolut att vi kommer:)

2011-03-02 @ 08:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0