★ lovely

Idag har jag och Linnéa tillbringat dagen hos underbara Cammen. Vi har ätit Thai mat (såklart) Nr 17 och 50 as usual. Vi fick varva tuggorna med skrikande barn... Övertrötta barn som skriker men vägrar sova. Jätte kul när man är hungrig och vill äta ;) Jäkla ungar... William var på dagis idag för första gången sedan oktober. Det kom några krokodil tårar men han har haft super roligt enligt fröknarna. Och det märks på honom, han är på väldigt bra humör =)

Linnéa har varit underbar inatt! Hon har sovit hela natten förutom 2 ggr när hon ville äta. Hon somnade om så fort jag la ner henne vilket var heeeelt underbart! Tack kära dotter. Visst kör vi en repris inatt?

Så här sov mina barn efter första omgången mat. Vet inte när William smög in till oss... Ingen koll =P



Och så här sov dom efter den andra omgången med mat



Så underbara min små pluttar <3

Micke ska sluta jobba ständig natt så han är lite deppig. Stackarn =( Alla på jobbet fick psykbryt typ när chefen berättade...Synd. Nu blir vi fattiga igen. Jihooooo. Det innebär att jag måste börja jobba igen... 10 timmar i veckan får jag klämma in på helgerna. Vägrar att vrida och vända på varenda krona! Aldrig i livet!!

Nähepp, dra en repa på facebook sen ska jag umgås med William.

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: micke

Dom är sjukt söta. När man får en sådan bild kl 5 på morgonen kan man inte annant än bli lycklig. Vi får lära oss att spara så blir det bra med pengar:-)

linnea somade i bärsjalen nu. Det har aldrig hänt förr. Älskar dig

2011-01-11 @ 18:23:19
Postat av: millan

tack själv för en underbar dag!! hahaha......., William är så jävla gullig i sina tv-spels byxor, eller vad det nu var för gubbar.....hehe !



PUSS!

2011-01-11 @ 19:43:26
Postat av: Linda binda

Sjukt söta barn... Wille ser helt mega stor ut brevid lilla My!!! Sötnötar!! jag måste få gosa bebis snart... LÄngtar juhhh massa efter bebis<3<3<3

2011-01-13 @ 03:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0