★ Lite bilder....

Tyvärr så kan jag inte lägga in de proffesionella (Hjärnsläpp, hur stavas det??) fotona i bloggen =( Det blir bara error. De verkar vara för stora eller "för bra"?? Någon som vet om man kan ändra nån inställning eller om det räcker med att låna en dator med snabbare internetanslutning? Bjuder på dessa bilder så länge... Bara dessa bilder har tagit ett halvt liv, finns ju inte tid att hålla på. Men jag lovar, jag ska ägna ett par timmar till bloggen när jag får tag i en bättre dator, vill så gärna visa de underbara bilderna!



Moster Linda och Linnéa

Alla presenter som Linnéa fick:

     

     

     

Hon fick även presenter som inte syns, bla pengar på konto, pengar till en glasavgjutning samt en del av fotografen betald.



Tack till alla som kom och delade min underbara dopdag med mig!
Tack för alla fina presenter <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Roligt att se! Vilka fantastiska presenter! Duktig du är Ida på att fixa o ha dig!

kram

2011-03-30 @ 06:58:42
URL: http://matildas-recept.bloggplatsen.se/
Postat av: Bella

Tjo breeee, om du vill förminska bilderna så kan du öppna upp dom i paint först å sen spara bilderna på nytt. Då förminskar du dom automatiskt :)

2011-03-30 @ 11:20:02
Postat av: Emelinda

Tack själv Linnéa att vi fick vara med och uppleva denna fina dag med lilla söta du <3



Du kan förminska bilderna i paint och spara om dem, men då finns risken att den fina kvaliteten förstörs så se till att spara orginalen separat!

2011-03-31 @ 19:01:53
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Ida

Nämen brudar! Tack för el tipso!

2011-03-31 @ 21:40:20
Postat av: Ida

Vilka fina bilder :D

2011-03-31 @ 21:49:19
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0