★ Demon i mitt hus!!

  

Universums finaste barn!

Idag ska jag jobba. Just nu känns det jävligt bra att få smita hemifrån ;) Linnéa skulle behöva gå på dagis 24 timmar om dygnet!!!!!!!!!!!!! *suck pust stön och allt sånt där*

På söndag fyller William år



Han ska bla få denna digital klockan från Casio. Den enda jag hittar i någorlunda storlek som skulle kunna passa. Finns ju inte en enda barndigital klocka! Har googlat som en dåre!! Min lilla William kan den digitala klockan prickfritt så det vore väl kul att få ha en egen klocka på armen... Vilket han sagt att han önskar sig så det blir nog prima =)



Denna klocka fick pappa i present, lite tidigare. Han fyller också år på söndag =) En kvalitetsklocka från William Gregor, Safirglas, helt vattentät samt titanarmband. Klockan kommer vara lika snygg om 10 år!

Igår red jag lektion för bästa instruktören Lisa. Utan henne hade vi inte kommit någonvart! Och igår, åååh vad bra det gick! Vi fick så mycket beröm!! Det var så jävla roligt att rida, vi är verkligen inne i en bra period nu. *peppar peppar*
Fick tilloch med beröm av Maria, det lilla hon fick se innan jag körde ut henne från ridhuset! hahaha jag HATAR publik, jag kan inte rida när någon ser på. Allt låser sig och jag vet inte alls vad jag gör. Samma sak när jag rider tillsammans med någon men dom kan jag ju inte köra ut =P slutar med att jag skrittar några varv sen går jag upp till stallet.

Egentligen har jag massor att skriva men jag måste sminka mig nu och så ser jag att Linnéa har rullat ut alla plastpåserullar.... pojipwiQHPEGVIPWDNBPVWIhp. Orka vara mamma till denna demon. Jobbet var det ja, ska bli SKÖNT att jobba!

Kommentarer
Postat av: linda

Jätte fina kort ! Å vad duktig Wille är som kan digital kl :-)

2012-04-20 @ 19:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0