★ Kalasplanering

Försökte ta kort på mina pussande underbaringar men jag hann ju aldrig med! Och om jag hann så blev det bara suddigt...











Vad ska ni göra idag? Här borde det storstädas men nej fy fan. Har ingen lust! Vi får bo som råttor ett tag till =P Vill hellre hitta på något... Men vad? Vi ska ju ligga lågt tills William får sin preliminära diagnos fastställd och medicin därefter. Ajja, något får vi väl komma på =)

Snart vankas det kalas för William, men vi har inte gjort några inbjudningskort än pga att vi inte får tag på den lokalansvarige... Hästar måste jag fixa till ponnyridningen... Kanske räcker med min kuse, om ingen annan kan =) Jag ska höra mig för en runda till så får vi se =) hihihihihi ååååååå vad kul det ska bli med ett kalas, duka långbord och blåsa upp ballonger =D

Jag tar mer än gärna emot tips  för det bästa kalaset så ös in!!! Kom igen nu, hjälp mig =)

Kommentarer
Postat av: anna

vart ska du ha kalaset? vi har ju ett litet troll, Trollvind, som kanske skulle lämpa sig:-)

2012-04-09 @ 17:23:11
Postat av: SV:

Vi ska ha det här hemma, i lokalen =) Så ponnyridningen blir nedanför på gräsmattan. Kan du inte rida hit med Trollvind och leda barnen ett par varv? Du får ersättning för det =)

2012-04-09 @ 17:29:41
Postat av: SV:

Vi ska ha det här hemma, i lokalen =) Så ponnyridningen blir nedanför på gräsmattan. Kan du inte rida hit med Trollvind och leda barnen ett par varv? Du får ersättning för det =)

2012-04-09 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0