★ Märkliga drömmar

Har drömt så mycket, om samma saker. Att jag reser till New York och att Micke har sålt vårat hus utan mitt samtycke. Alltid samma ångest när huset står tomt och det ska lämnas över. Det liksom knyter sig i magen och jag vill varken sälja eller flytta.

Men inatt hade jag en ny dröm. Jag själv orsakade snölaviner i en backe, med en metallgrej av någe slag. När jag hade lyckats få tillräckligt många laviner så brakade allt samman och det öppnades ett stort hav av is! Isen flöt runt i det iskalla vattnet och allt förvandlades till en ny universum. Det var precis som en galax med alla dess färger och stjärnor. Man kunde hoppa in i galaxen och liksom sväva omkring, mina vänner som jag tydligen hade i drömmen svävade runt och jublade där inne och mådde jätte bra, men jag stod utanför och iakttog. Mina känslor var rädsla, lycka och kanske lite förvirring? "Tänk om"

Lavin:

"Lavinfara kan symbolisera stress, ofärmåga att organisera tillvaron eller möjligtvis ännu starkare hot som man riskerar att begravas under. Klarar man sig undan en lavin är det ett tecken på att man har förmåga att reda ut problemen som finns i vardagen."

Universum:

"Underbara och hisnande drömmar om att färdas i universum handlar om att stå inför genomgripande förändringar på ett djupare andligt plan. Det kan handla om att ha upprättat kontakt med det kollektiva omedvetna i dess positiva aspekt. Dessa drömmar har en stärkande och livsbejakande funktion."

Drömde även inatt om Madeleine Öhrn, hon hade varit med om en olycka som gjorde henne till barn igen. Hon satt och lekte med klossar och jag tyckte så synd om henne...

Malin Skålberg har även fått äran att vara med i min dröm. Jag satt och kissade på toaletten och Malin kissade bredvid mig i en potta. Vårat kiss tog aldrig slut, vi kissade och kissade och kissade..... Vaknade strax därefter och var kissnödig ;)

Jag har jobbat hela påsken och ska snart bege mig till das arbeit för sista gången denna vecka.

Måndag den 30 April ska William äntligen få träffa logopeden. Det tog bara ett halvår, wow. Nyköpings sk sjukhus suger aparsle. Finns nog ingenting bra med det stället? Är glad att vi valde Huddinge när William blev sjuk.

Den 5 Maj ska jag på fettomöte. Då ska jag träffa kirurgen ang magsäcksförminskning. Men får se om jag hittar barnvakt, blir lite svårt annars. Tänk vad låst man blir när man har barn? Friheten är som bortblåst...

Strålande väder ute, njut av dagen! Lova det. Jag är instängd i buren hela dagen så njut åt mig?

Tjingeliiiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kasta in barnen hos mig när du ska på fetto möte :-) du får åka en omväg men det kan det ju vara värt ! Vilka sjuka drömmar du har då! Låter som mina sjuka drömmar! Hehe! Kram på dig/linda

2012-04-08 @ 10:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0