★ gapande bilister



Idag har jag ridit ut! På väg in till Trosa rättare sagt, ville rida hem till min farmor men hon skulle få besök och klockan rann iväg så jag vände. Men det var roligt att se allas miner från folket i bilarna. Ungefär som om de aldrig sett en häst förut =P



Lite mellanmål i hagen <3






Efter stallet så mötte jag upp familjen i Spindelparken i Trosa. Micke hade packat med sig fika och frukt och vi hade jätte mysigt!



William fick klättra under uppsikt, han hade skoj!



William gungar syrran. Hon blev SKITSUR när vi försökte ta bort henne från den... Haha =)



Hon skulle tillochmed fika i den...

Inatt ska Micke jobba. Det har varit så mysigt med hans ledighet men nu är påsken slut...

Jag firar aldrig påsk. Är det något att fira egentligen?? Folk köper helt galna påskägg till sina barn, som om det vore en födelsedag?? På jobbet har folk köpt dyra klockor att lägga i ägget. Men alla firar olika och här hos oss får barnen ett varsit ägg med godis sen är det bra... Linnéa fick dock russin och annat än godis. =)

Nu ska jag gå upp och leka med min fjärtiga familj!

Tjingeeliiiing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Misstänker att det var du som kommenterade hos mig :)



Klart att det bara är 2 år kvar tills 6 års och därför vore det skönt om vi ändå tog oss ut dit redan nu pga kompisar miljön mm men det är inte så lätt. Jag väntar svar om jobb men jag får ju ändå inte hjälpa till med att ta lån innan jag är fast.. Klurar! :)

2012-04-10 @ 14:45:29
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0