★ en ny böj



Dagen började med hallonplockning i Hungaskogen. Fantastiskt väder och sjukt mycket hallon. Alla buskar runt Micke är hallon samt att jag har lika stort hallonområde rnt om mig där jag står och fotar.





Denna böj har svärfar arbetat med idag. Fantastiskt! Han har sågat och grejjat och satt in en ny böj... Jag längtar tills vardagsrummet är klart så jag gaaaaah, jag vet inte vad! Jag är så spänd på resultatet.



Idag har vi som sagt varit hemma och renoverat och fikat och ätit mat med svärföräldrarna. Imorgon ska jag jobba... Hoppas att det regnar ;)


Kommentarer
Postat av: Micke

Det kommer blir grymt i vardagsrummet. Efter din dröm.

Det ska bli nice med en rak båge. I vardagsrummet måste det har varit en full person som gjort förra bågen. . .

Skulle vilja sätta igen fönstret också. Men det kan man också göra senare tillfälle. Så det är ingen panik med det.

Tårtan var grym Ida sjukt jätte god. En riktig somnar tårta.

God middag idag också rullade löv biff i vitlöks ost. Det var sjukt gott....

2012-08-04 @ 23:32:12
Postat av: Emelinda

Vi har tokmkt hallon på tomten så ni får komma och plocka här också :-) Svartvinbär, krusbär, körsbär, äpplen och rabarber också!! Gäststugan står redo med 120-säng och två extrasängar ;-) Puss

2012-08-06 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0