★ Ida hallonen

Det verkar som att solen skiner ute? Har inte tittat ut än, men om så är fallet så blir jag lycklig i själen! Det är ingen som har köpt min själ än, och tur är väl det, annars hade jag inte uppskattat att vakna upp till denna dag! Micke sover än, jag väntar på att han ska vakna så att vi kan åka och plocka hallon! När jag red ut sist så red vi in i jordens största hallonsnår! Jag vill dit och plocka till mickes tårta som vi ska äta idag. Han fyller år på måndag och idag ska vi små fira honom lite tillsammans med hansföräldrar. Dom kommer hit och ska hjälpa oss med vardagsrummet :) nu vet vi äntligen hur vi ska ha det! Det är en fantastisk känsla, efter alla dessa år av hur-fan-ska-vi-ha-det-här-inne?!! Det tar mig i snitt 2 år per rum att hitta det som känns mer än hundra procent. Som känns tokrätt! Och nu äntligen :) easy covern är uppe på ena sidan, tapeter är beställda, fönster delen är typ klar, idag blir nya böjen klar :D det är på gång, snart är det äntligen klart!! !! Wiho! !!!!! Igår bjöd vi över Carro, Pelle, Cattis och Nicko på mat. Födelsedags middag för micke, det var sjukt trevligt och roligt! Man behöver verkligen skratta här i världen, det gör bara gott! Men åh, micke, vakna någon gång då! Hihi. Vill inte. Väcka honom heller när han har sovmorgon <3 jag vill plocka hallon med dig älskling, vakna bara lite?

Kommentarer
Postat av: Micke

9:50 tror att klockan stog på när jag vaknade. Du såg så förväntansfull ut när jag vaknade. Som ett barn som väntar på jultomten på julafton.

2012-08-04 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0