★ Inre stress...



Idag blev jag överraskad av min fina familj i stallet. Jag blev så glad när de kom smygandes =)
William hoppade upp och red en skvätt på stallplan...




<3 <3 <3 En redig hästkarl rider utan utrustning ;)



Linnéa var inte lika impad... Hon var inte så ridsugen idag ;)



Igår var vi ute i skogen i stort sett hela dagen. Vi plockade svamp, blåbär och hallon!





Min syster Janet med William och Benjamin



Lyckliga skogsmullar <3



Dagens skörd efter 30 minuter =)



2 små kockar förväller svamp och kokar gröt =)



Ett stycke skadad karl! Det kostar på att renovera =(



SOS Alarm- vad god dröj...


Äntligen så är vardagsrummet klart! Det enda som fattas är taklister som ska upp... Och tavlor. Ska måla egna =D Det ni, haha... Kan ju testa iaf, blir det inte som tänkt så finns det ju en soptipp som tur är ;)

Egentligen, så har jag massor att skriva, men det är inge roligt att skriva om flera dagar gamla saker? Det blir liksom inget liv i texten då, mest en faktarad. Och det blir bara blaj!

Sanne och Anton var här idag på en fika, bruna som troll efter 10 dagar på Sicilien. Tänk om jag inte vore så förbannat flygrädd, då hade jag så gärna rest och semestrat. Men det lockar inte, inte ett dugg, och det tycker jag är tråkigt, för visst vore det mysigt med en vecka utomlands?? Nästa gång jag flyger så ska jag pumpa mig full med morfin. Hästspruta!!!




Dags för en sil!

Jag har fruktansvärd magkatarr just nu, om inte lite begynnelse till magsår. Jag låg inne för 4 år sedan då läkarna sa att jag hade början till magsår. Magen då var helt utom kontroll så pappa fick skjutsa in mig till sjukan då jag låg inne i 4 dagar med dropp pga uttorkning. Hade jag en början då, så känns detta som fortsättningen... Har fått läkartid och äter medicin fram tills dess.

Jag bär en inre stress som är förskräcklig, och den måste ju bli bra om magen ska bli bättre. Det räcker med en liten grej, tex att Linnéa piper när jag är upptagen med något så pumpar hjärtat i 180 och stresshormonerna flödar ut som om jag höll på att missa ett plan eller vad som helst. Helt otroligt vad upptriggad jag blir... När jag åkte till stallet idag så kändes det som att jag hade en tornado inom mig, full med stress och obehag. Så sjuk känsla! Tack vare Boll och en mysig uteritt så hittade jag andningen och lugnet... Tack älsklingpålle <3

Kommentarer
Postat av: micke

Varsågod.

Min skatt

2012-08-11 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0