★ Aug. 19, 2012


I helgen har jag och Cattdjuret varit i Örebro! Vi överraskade Emelinda och övernattade i deras nya hus!
Vi hade det super! Spelade minigolf på Gustavsvik, sjukt seriös minigolfbana! Jag är van vid Edanös supergamla bana från 70 talet där den sista banan slukar bollen så man inte ska sno med den hem.








I väntan på att Emelinda ska anlända så roar vi oss själva...





Nyvaken Cattklutt



Sjukt sexig brandbil! Glutta in vattenanordningen där fram!



Emelinda bor precis vid ett stall och denna skönhet ville jag ta med hem. Men då kom ägaren precis så jag får försöka nästa gång igen ;)



Cattis hittade en groda, sjukt gullig!




Emelinda slår på stort och odlar GRÄS i sitt växthus



Denna stenhög är formad som en grav, på hennes tomt! Scary shit, vem ligger där under?? Förre torparen kanske. Jag tyckte att hon skulle gräva upp och kolla om det ligger ett lik därunder! Spännande ju,,,









Minsta spikarna...Torpet är från 1705 och det osar spöken lång väg! Vågade inte ens gå på toa själv i början =P



På hemvägen så våldtog vi Mc Donalds! Pommes med mjukglass är bland det godaste som finns. Yum yum.



I ögonvrån, bara sådär så lyste denna skylt upp! Den bästa affären i mannaminne! Som bara funnits i Norrland när jag velat handla där. Nu finns den även i Arboga! Sjukt billigt och massor av fina saker. Där inne gick jag loss på shoppingen och öppnade plånboken på vid gavel, redo att spendera pengar! Hade en rullkorg full med grejer, bla fiskespö till William, 3 st canvas tavlor med oljefärger som jag nu har målat, nagellack, lyktor m.m m.m... när jag skulle betala så blev det blygsamma 350 kr. Det dyraste jag köpte var för 30kr. haha. Bästa affären!




Fina va? 10 kr kostade dom, man kan ju undra hur jag hade råd...



I skrivande stund så sitter William och spelar Transformers! Han säger att han är Bumblebee... säger mig inte så mycket ;)



Idag ska vi ut på sjön och när jag tittade på sjökortet så hittade jag var vi droppar av Eme och Larsa Lindholm. Lindholmarna får bo på Lindholmarna helt enkelt!

Imorgon börjar William skolan... Jag har ingen aning om var vi ska =O herregud... vilken tid? Jag vet ingenting, informationen har varit obefintlig!

Nähepp nu ska vi äta så vi hinner ut på sjön!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag hade sjukt kul i helgen! Mycket störd humor av bästa kvalitet =) Det MÅSTE göras om! När?? =D Puss

2012-08-19 @ 11:07:58
Postat av: Emelinda

TACK för att ni kom!!! Men jag vill ha mer party och mer sjuk humor nästa gång :-D



Vi tänkte faktiskt kolla på ett hus som låg vid ett ställe som hette "Lindholmen" :-) Men det var ännu mer renovering så vi kollade inte ens på det!



Puss

2012-08-19 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0