★ Ridtur med barnen



Efter jobbet så åkte hela familjen till stallet. William red en mysig runda medans jag drog Linnéa i barnvagnen. Även Linnéa red, gud vad vinglig hon var! haha, jätte svårt att hålla i henne för hon bara blobbade runt. hihi <3

När vi kom hem så hade vi fruktmys och åt olika goda frukter så som melon, jordgubbar, vindruvor m.m. Riktigt smarr! Jag fick sug efter Mannagrynsgröt med saftsoppa så jag kokade ihop en portion och jag lovar er, det var riktigt SMARR *yum yum*

Jag har jobbat idag så detta är vad jag har hunnit med... typ...

Nu blir det mys i soffan med William som är vaken än =D

Kommentarer
Postat av: Micke

Det var sjukt mysigt. Att vara i stallet. Linnéa ville även kolla på "klock klock" som hon säger. Det första hon säger är lissy.

Rutten unge.

William ville att Ida skulle göra. För arbete innan han skulle rida. Rutten unge *2

2012-07-18 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0