★ Wow, ett inlägg!



Datorn har varit avstängd i veckor! Nu håller vi på att renovera vardagsrummet så datorn är urkopplad. Förutom nu då, Micke kopplade in den åt mig vid soffan, men det tog tid att starta upp den, felsökningar och massa skit. Den sjunger på sista versen nu den här skräpdatorn så Micke gluttar efter en ny...

Micke är jätte duktig med renoveringen, han har gipsat om vid fönstrena samt satt nya lister runt om.  Ser fräscht ut nu, kommer se ännu fräschare ut med nya blombänkar sen. Tänk att det kan vara så kul att göra om =)







Lite bilder från Gröna Lund...



Bögas Deluxe

Igår festade jag med syster mfl. Väldigt trevligt, de må jag säga!



Annika stylar mitt hår, bra bild va?? =P



The result!



Systrar <3



El Krogo with the syrro



Kan ses som en egobild men jag ville ta kort på min kind så ni fick se mitt nya blush, Fick svinbra hjälp på Make Up Store (som alltid) fin färg på "rouget" väl? Har kört typ rosa aktigt på sistonde och det har inte varit trivsamt alls. Clown typ. Men denna är trivsam och neutral men fyller verkligen sin funktion, att rekommendera! BLUSH- Sand från Make Up Store 165:- Köpte även med en snedskuren rougepensel, grymt bra! Även den är att tokrekommendera...



Vi har köpt nya utemöbler till framsidan, blev bra tycker vi =) Väldigt skönt att glassa i soffan faktiskt...



Sprayade alla lyktor så de ser ut som nya nu! De blir lätt grådassiga efter ett par år av väder och vind...

Idag har vi pysslat hemma, jag har städat på altanen, putsat fönstrena utvändigt och torkat av ALLT. Väggar osv. Nu är det rent =) Städfreak, det är jag det... Men man trivs så mycket bättre, det där med smuts är inte riktigt min grej ;)

Linnéa har badat och lekt men William har en tröttdag idag så han har mest vilat =( Då blir jag orolig... Vet inte om jag är nöjd med svaret att han behöver mycket mat, att det är det som är problemet. Jag vet varken ut eller in... Han har iof ätit dåligt den senaste tiden? Äh... analyserar ihjäl mig.




Kommentarer
Postat av: Micke

Vi kompleterar. Varandra väldigt bra tycker jag. Inredning är inte min grej. Det är där min fru kommer in.sjukt duktig när hon hittade det hon vill ha...

Snygg framsida som fan..

Den som har varit så liv lös. Mycket tack ... du är sjukt duktig Ida. Stil rent....

Älskar dig

2012-07-30 @ 08:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0