★ Prometheus

saker försvinner från vårat hem hela tiden. De försvinner och hittas aldrig mer. Helt sjukt! Jag har en hel lista med försvunna saker och nu är det mina nycklar som är borta. Jag blir så LESS. Jag funderar helt ärligt på att betala nån synsk kärring för att hitta dem igen...

Igår var vi på bio, vi såg Prometheus med Noomi Rapace. Sist vi var på bio var med William, såg vi mästerkatten i 3D och det var ju så himla jobbigt för mina ögon. Förstod inte alls grejen med 3d, men igår så var det en helt annan upplevelse! Allt var sådär nära som alla pratar om, nästan lite läbbigt ibland!




Idag skulle jag rida vid 9 tänkte jag... Men vad bra att jag sov till halv 11!!! Gaaaah, jag kommer aldrig kunna somna ikväll, kommer bli inatt någongång. Enligt min rytm så är det dags för middag nu då jag bara ätit frukost och lunch, allt är ju förskjutet! Vad kan jag äta kl 22 på kvällen?? Allt blev så jobbigt pga att jag sov så länge...

Men ridningen gick så jäkla bra, har nog aldrig ridit så bra i hela mitt liv. Helt galet...

Det var Barnens Dag idag i Trosa. En heldag för barnen där allt är gratis, men William ville inte dit. Knasig unge =)


Kommentarer
Postat av: micke

Tycker man om alien filmerna rekomenderar jag denna.

barn är barn

2012-06-05 @ 01:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0