★ solnedgångsritt

I Torsdags hade jag Boll en massa mys ihop. Vi pussades och sen red vi ut i solnedgången...







Det var precis lika underbart som det ser ut =)



Familjebus i trädgårn!



Igår hade Micke bokat bord på hemlig restauarang, vi åt riktigt god mat på Punschkällaren i Trosa. Han hade ordnat barnvakt också vi hade riktigt romantiskt =)



Väl hemma så dukade vi upp med massa gottis!!  Nam nam



Idag har jag jobbat och då passade karlarna på att måla garagelängan medans Lillan sov. William var grymt duktig och målade jätte mycket =)



Efter våran superba lördagstacos så åkte vi till Hillesta och plockade jordgubbar! Solvarma mumsiga gubbar... William sa: "Hoppas det finns några gubbar nudå" Precis då kom 2 farbröder gåendes så jag sa "Ja, där har du ju 2 st gubbar, dom viker vi ner i asken och tar med hem" det tyckte William var jätte roligt =) haha. Jag med för jag var (och är) sådär jobbigt jobbtrött. wwwwwiiiiiii



Våran älskade Kocki är halt. Han ligger mest =( Om det inte blivit bättre imorgon så får Micke ta med honom till veterinären på Måndag medans jag och William är på sjukhuset.

På måndag är det dags för den sovande EEG:n... Det blir en tuff natt för William som ska hålla sig vaken =( Och hur i allsin dar ska jag hålla honom vaken i bilen? Vore trevligt med sällskap på sjukhuset men vi får klara oss William och jag =) Vi har ju varann <3







Middag hos farmor


Men oj, vi glömde ju svänga förbi Bilisten förut ju. Vi skulle hyra film. Vad jobbigt det blev =( haha gaaaaaaaah. Orka??

Kommentarer
Postat av: Tarja

hade jag varit hemma så hade jag följt med,,,SYND,,stackars lilla gubben och DU (pippi) Hoppas att allt går bra nu, KRAM på er ALLA

2012-07-01 @ 01:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0