★ nya kläder

dagen har varit underbar. förutom mitt konstanta illamående och noll matlust. dagen började med familjemys i sängen, sen åt vi tacos till frukost! jag och micke städade på förmiddagen medans William spelade sitt nya tv spel Lego Indiana Jones 2. Ursut röjde ut det jag plockade ihop. i sin vanliga ordning :-P alla utom jag åt kalops till lunch som fanns kvar från igår. jag åt inget. sen åkte vi faktiskt till Nyköping! jag handlade en vår kappa, skor, strumpor, tröjor och byxor :-) när vi kom hem så lagade vi lövbiffrullader med ugnspotatis , sallad, bea och vitlöksbröd . sedan kom bästa Sanne och Anton men jag var tvungen att åka och lämna Ursut hos min mamma och pappa. hon sover där inatt eftersom vi ska upp snortidigt. tack snälla underbara föräldrar som är barnvakt till Ursut! ni är bäst! då kan både jag och micke finnas där för William imorgon. och förhoppningsvis så kan micke finnas där för mig... j ag visar mig stark inför William men i själva verket så skriker jag inombords . nervös och rädd. en mors känslor är inte att leka med, herregud. men trots alla jobbiga känslor så har vi haft en fantastisk familjedag!

Kommentarer
Postat av: micke

Älskar er

2012-03-29 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0